Summering Av 2007

Datum: 2008-01-05 Tid: 10:20:16

Hos I Nöd & Lust snodde jag delar av denna summering, som hon i sin tur hade snott av Hanna, sen la jag även till några själv, lets begin!


ÅRETS PROJEKT
Fixa och dona med lägenheten. När man tror man är klar kommer nästa idé och så fortsätter det så i all evighet!


ÅRETS PERSON
Vår son, det började på max och han blir bara mer underbar för varje dag som går!


ÅRETS LYCKA
Att föda barn, vilken maxad upplevelse! Stundtals så rädd, stundtals fullkomligt euforiskt lycklig!


ÅRETS JOBBIGASTE
När min bror och hans sambo förlorade sitt barn i månad 8, en mycket tung tid


ÅRETS RESA
Inte så mycket exotiskt resande i år av förklariga skäl men resan ner till Österlen var skön och nyttig på många sätt och vis


ÅRETS TV-STUND
Heroes


ÅRETS FEST
Helt klart vår sons namngivning, en mycket lyckad tillställning utomhus en solig maj dag. Min sambo o hans vänner spelade jazz med kontrabas kompat med två gitarrer, hela svärmors område fylldes av musik den eftermiddagen! Gudmor läste dikt och gudfar spelade gitarr och sjöng. Inte ett öga var torrt under ceremonin, alla nära och kära på plats och efteråt fanns det underbart goda kakor att fylla magen med!

ÅRETS FILM
Vänner För Livet, engelsk titel: Reign Over Me


ÅRETS MUSIK
Skön sydstatsrock med Molly Hatchet och Atlanta Rhythm Section


ÅRETS BOK
Pek-Elvis boken vår son fick i julklapp av min sambos bror och flickvän

ÅRETS PRYL
Espressoskedarna i passande storlek vi fick av svärmor i julklapp


ÅRETS PLAGG
Min kostym i 50-tals stil från Stockh lm, den är så j*vla snygg

ÅRETS HÅRPRYL
Klippte av mig mina långa dreads

ÅRETS SKÖNHETSPRYL
Mineralsmink både foundation, concealer och ögonskuggor, Talikas ögonfransgel, Shiseidos ögonfransprimer och Urban Decays Eye Potion Primer

ÅRETS DOFT
I senare delen av året fann jag min nya älskling Fresh Scent By Terri i doften Dream

ÅRETS BLOGGAR
Jag läser så ofta jag kan I Nöd & Lust, Rocketqueen och en hel del andra beautybloggar & O´Holy Sweet


ÅRETS FÖRÄNDRING
Mycket som fokuserar på det detta året, men jag kan inget annat än säga att det är att bli förälder

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: