Mascara Primers

Datum: 2008-01-02 Tid: 22:26:32

Jag har provat en del mascara primers och aldrig varit nöjd med resultatet men tack vara Make It Up´s blogg har jag hittat primern jag alltid letat efter. Finally!

Jag körde länge med genomskinlig mascara som primer då alla vanliga primers jag provat, de som oftast är vita i färgen, aldrig fungerat riktigt på mig då det bara klumpat sig. Den genomskinlig mascaran fungerade inte heller helt hundra då det inte blev helt bra med mascaran efteråt då fransarna blev för hårda.

Jag har provat allt från IsaDora, Blinc och Lancome´s mascara primers och alltid blivit besviken. Men så provade jag shiseidos mascara bas och äntligen en som ger mig allt det jag letat efter!!!

För det första så faller inte böjen ner som jag skapat med min ögonfransböjare, vilket den gör med ALLA mascaror och primers jag någonsin provat innan. Det är ett ENORMT plus eftersom jag inte behöver böja fransarna igen efter att jag applicerat primer eller mascara, det har jag alltid behövt innan vilket resulterat i att jag alltid tappat eller kapat av en frans eller flera då och då. För det andra så separerar primern fransarna utan att klumpa dem eller få dem att gegga ihop. Färgen är inte vit som de flesta primers utan liknar genomskinlig mascara.

Kort och gott: hurra för shiseidos mascara primer och ett evigt tack till Make It Up för tipset!

image140

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Be'a'uty

Kostar 235 kr, så det är härligt budgetvänligt! :)

Skrivet: 2008-01-04 kl. 13:31:54
Samira - Tråkbloggen

Vad bra att du diggar filmen :D Det är en av mina favoriter.

Skrivet: 2008-01-04 kl. 22:03:59
URL: http://samira.nu

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: