Favoriter

Datum: 2008-01-05 Tid: 11:10:13

Jag antog LipGloss Bitch uppmaning och snodde hennes lista och fylllde i mina egna favorit produkter för 2007. Nu använder jag inte i närheten av så mycket skönhetsprodukter som fanns listade, men skrev i det jag använder. När det gäller hudvårdsprodukter tänkte jag prova något nytt och köpa på mig ekologiska FaceLotion, Eye Cream & Foaming Facial Wash från Dermanord när lönen kommer. Gillar jag produkterna blir det en Royal Facial Oil GLA för natten med. Hört mycket bra om det märket.



Rengöring:
Lumene Sensitive Touch Cleansing Emulsion
Skrubb: 1 del sesamolja en del farinsocker     
Mask: -
Ögonmakeup remover: -
Dagkräm: Lumene - Tender Drops, Soothing Moisture Cream
Nattkräm: Lumene - Tender Drops, Soothing Moisture Cream
Ögonkräm: Vitamin E Eye Cream, Body Shop

Primer ansikte: -
Primer ögon: Urban Decay Primer Potion
Foundation traditionell: -
Foundation mineral: Everyday Minerals
Färgad dagkräm: -
Concealer: Everyday Minerals Sunlight
Löst puder: -
Fast puder: -

Rouge fast: -
Rouge kräm: -
Rouge mineral: Pure Luxe´s Nymph
Highlighter/all-over puder: -
Bronzer: -

Mascara: Max Factor Stretch & Shiseidos mascarabas
Mascara vattenfast: -
Eyeliner/kajal penna: -
Eyeliner flytande/gel/kräm: Nivea Beaute
Ögonbrynsprodukt: Shiseidos ögonbrynsskugga i lightbrown & H&M ögonbrynspenna i samma färg
Ögonskugga fast: Make Up Store
Ögonskugga lös: MAD Minerals, Pure Luxe, Simply Naturals, Make Up Store, MAC
Ögonskugga creme: FACE
Läppenna: -
Läppstift: -
Läppbalsam: Eucerin Lip Repair
Läppglans: -
"Plumper": -

Duschkräm:
Bodybutter/hudkräm:/Bodylotion: Mjukgörande hudkräm ACO
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: -
Skrubb: -
Shampo: Elvital
Balsam:
Stylingprodukt: Loreal Studio Fix & Shine Spray

Handkräm: ACO Sense & Care Rich Care Hand Cream CanolaOil & Q10
Nagellack: -
Baslack: -
Topplack: -
Vårdande nagelprodukt: Olivia Cuticle Oil
"Allround" produkt: - Bepanthen
Doft dag/kväll:: Fresh Scent By Terri Dream

Sno listan du med och lista dig hos LipGloss Bitch!


image141

Kommentera! | 3 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
Linda

ååh, gumman, har du provat weledas ansiktsprodukter? bra pris, och jag tror faktiskt det är det bästa jag provat! :-O helt naturligt och ekologiskt dessutom! I love it!

Skrivet: 2008-01-05 kl. 22:58:42
URL: http://holysweet.blogspot.com
storm

Hej gumman :)
Har provat några av deras produkter men de känns inte hundra för mig.
Kolla in Dermanords hemsida, hört mycket bra om dem och det är ett bra pris med!

Skrivet: 2008-01-06 kl. 18:55:13
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Linda

I will check it out babe! ;-)

Skrivet: 2008-01-06 kl. 22:04:40
URL: http://holysweet.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: