Kat Von D

Datum: 2008-02-25 Tid: 19:35:26

Herre jösses vilken skönhet. Denna både tatuerande och tatuerade vackra tjej som ursprungligen kommer från Mexico men som bott i Usa sedan barnsben. Får mig dessutom tyvärr att få ångest över de halvfärdiga tatueringar jag har, speciellt min ryggtavla. Men snart ska jag ta itu med det, bokat in flera tider med start i slutet av mars!

På Kats hemsida kan man läsa mer om henne och kolla in hennes portfolio m.m.

image164

image166

image167
image169

Kommentera! | 2 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Akrogirl

Hej!
Du har väl inte missat att Kat har sin egen show nu, LA Ink. Jag såg första avsnittet av det igår (kommer på tv 6 nu i början på mars) och det blir nog bra. Hon är verkligen så grymt vacker!!! Otrolig talang också förstås. =))

Skrivet: 2008-02-26 kl. 23:34:43
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Storm

Heje :)

Jag såg det, men jag har bara ettan, tvåan och fyran (och nian).. så jag får nöja mig med bilder på henne :)

Skrivet: 2008-02-27 kl. 20:50:54
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: