Happy Birthdays

Datum: 2008-02-11 Tid: 22:02:42

I slutet av januari och början av februari fyller halva min släkt år, jag och inprincip alla i min släkt är vattumän.
Vi firade gemensam födelsedagsmiddag ute på restaurang förra veckan och jag överröstes med fina personliga presenter! Den bästa födelsedagen jag kan minnas! Så härligt att nästan alla var samlade och att delar av min släkt åkt tvärs över landet för att fira tillsammans.

Fick bland annat boken Lisens Örtspa som jag verkligen ser fram emot att sätta tänderna i.
"Hon ger förslag till olika bad, ansiktsvatten, skrubbar, badsalt, krämer och salvor som man kan göra själv av örter och andra enkla ingredienser. För varje årstid beskriver hon vilka växter som finns tillgängliga och berättar om deras fantastiska egenskaper"..



image163

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Goddess

Tack för din fina kommentar.
Jag har det precis som du, väldigt många i släkten fyller år i februari haha.. plånboken har en tendens att bli tunn denna månad;)

Skrivet: 2008-02-11 kl. 23:57:51
URL: http://goddessess.blogspot.com
Linda

gumman! oj! när fyllde du? :-/
nu skäms jag... jag får gratta dig nästa fredag istället ;-)
hoppas ni mår bra hela familjen.. själv har jag just återhämtat mig från hemsk(!!!) halsfluss, men nu är ella hängig :-/ men men, hon är glad ändå! martin är ledig den här veckan (sportlov) så det är myspys!

MISS YOU!

Skrivet: 2008-02-27 kl. 23:53:40
URL: http://holysweet.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: