Whisper

Datum: 2008-08-02 Tid: 14:09:42

Hos Bjooti läste jag om Make Up Stores nya parfym Whisper och jag föll pladask på en gång. Näste gång jag är inne i stan ska jag ta mig en sniff och luktar den gott är det kortet som åker fram raskare än raskt.

Kolla in designen av flaskan och väskan den ligger i! 895 kr kostar den och det kan man tycka är en del för en parfym, men med den utformade flaskan köper man samtidigt en del design för det priset tycker jag.

Parfymen ingår i en av Make Up Stores höstkollektion Whisper. Whisper är inspirerad av vampyrer och ni som följt min blogg vet att jag är en sucker för blodsugare. Något smink ur kollektionen kommer jag nog inte köpa men titta på det snygga fotot från kollektionen, den också hos Bjooti.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
kajsa

vilken grym flaksa!

Skrivet: 2008-08-02 kl. 17:25:16
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Heidi

Tack för yipset o MAC gumman. Du e bäst. Va inne i stan idag men glömde kolla på parfymen ho MUS. Knas..hehe. Hoppas ni har en mysig dag. Puss på dej =)

Skrivet: 2008-08-02 kl. 17:40:00
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: