What to wear...

Datum: 2008-08-08 Tid: 18:30:01

På bröllopet imorgon ska jag ha denna klänning. Bandet är vitt, rött och svart även om det ser lila ut på bilden. Till det ska jag ha ett par vita högklackade skor från Vagabond med öppen tå, en vit tunn kofta och vita små pärlörhängen. 

Det blir en naturlig look med markerade ögon.
Underlag: EM-foundation Cool/Medium, EM Concealer Sunlight
Rouge: PL rouget Nymph
Ögonbrynen: Shisedos ljusa brynfärg samt ögonbrynspennan i färgen blonde från H&M
Ögonen: Blinc svart eyeliner och mascara
Brukar inte använda ögonskugga så ofta nu för tiden men tänkte slå på stort imorgon med Lily Lolo Stardust över nedre ögonlocken, MUS Brown Sugar i globlinjen och MUS Muffin som highlighter.

J och V kommer matcha i kritstrecksrandigt, V har dock inte hel kostym men det räcker gott med skjorta, byxa, väst och slips. Kommer få stoppa mig själv för att inte ta en tugga, sockersött så det räcker och blir över!



Foto: HowCool

Kommentera! | 3 st
Kategori: Bröllop, planering & inspiration


Kommentarer
Lola

Oh, vilken snygg klänning! Du kommer med all säkerhet se vacker ut på bröllopet :)

Skrivet: 2008-08-08 kl. 21:39:39
URL: http://www.lolasix.se
Therese

Tack! Älskar att köpa på mig fina klänningar o kjolar men tillfällen att bära dem är desto färre, haha, så man får ta tillfället i akt :)



Jag älskar den klänningen, har aldrig haft den innan så det ska bli kul :)

Skrivet: 2008-08-08 kl. 22:18:28
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
inthemake

Ohhh vilken gorgeous klänning....sådär Rita Hayworth snygg!!!

Skrivet: 2008-08-10 kl. 10:14:01
URL: http://inthemake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: