Trött

Datum: 2008-08-08 Tid: 11:31:30

Har varit hemma från jobbet sen i tisdags eftermiddag. Har haft en outhärdlig huvudvärk som trängt sig på någon timma efter att jag anlänt till jobbet varje dag den senaste tiden, i kombination med att jag började svettas som en liten gris senare den dagen blev droppen. Huvudvärken har nu gett med sig, thank God, men jag blir bara tröttare och tröttare ju mer jag slappnar av.

När jag kommer tillbaka till jobbet om två veckor är det vissa ändringar som ska ske, så är det bara, this is my life och så här vill jag inte ha det. Vi har redan bestämt att vi ska ha ett möte inför hösten med hela gruppen men jag kommer definitivt prata med min chef på tu man hand också.

När jag kommer hem efter jobbet om dagarna vill jag ha lite kvar att ge till min familj, för face it dagarna går och livet passerar. Om man inte stannar upp och tänker till så har livet passerat rätt som det är och man har fyllt sina dagar med något helt annat än det man hade tänkt sig, lagt den mesta energin på saker som inte är något viktigt in the long run. Nej så vill jag inte ha det.



Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: