Spänning...

Datum: 2008-08-30 Tid: 08:50:22

Nu på måndag har kommit till att bli en spännande dag. Då väntas det besked. Om vad och uppdatering om resultatet utlovas givetvis. Men tills dess är det tålamod som tydligen ska vara en dygd. Mitt tålamod har tack och lov blivit bättre och bättre med åren men uttrycket den som väntar på något gott... har jag fortfarande inte riktigt förstått mig på även om jag kan börja ana en viss hint av dess tjusning.

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Lola

Vad lustigt - samma sak för mig! Hoppas måndag blir en bra dag helt enkelt :)

Skrivet: 2008-08-30 kl. 09:50:13
URL: http://www.lolasix.se
Therese

Lola: Vi får hoppas på det!!! :)

Skrivet: 2008-08-30 kl. 11:41:47

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: