Det sa klick...

Datum: 2008-08-05 Tid: 15:56:03

Igår klickade jag hem lite reavaror hos Inezza. Det som fick följa med hem var en TINte Cosmetics Vanilla Sky och TINte Cosmetics Sun Kissed. Vacker&Underbar hade gjort en jätte snygg EOTD med Vanilla Sky och inspirerade mig genast att slå till på en och beskrivningen av Sun Kissed kunde jag inte låta bli att falla för.

       
Äger inte ett enda gloss då färg på läpparna inte är min grej men Barry M´s Glossy Tube Matt Pink är snart min efter att jag såg en riktigt fin bild på den här. Så det återstår och se om den passar min läppar efter att den dimpt ner i min låda.

Slank även ner en Margarita Bloom Wickedly Good Hot Cocoa Shea Scrub, enda sedan jag läste om den hos Bjooti har jag varit riktigt sugen på den då jag är en riktig sucker för choklad.



Är för övrigt fortfarande på jakt efter en parfym som doftar choklad, någon som har några tips? Jag har provat Aquolina Chocolovers EdT Natural Spray, but it really doesn´t cut it, den luktar tyvärr för konstgjord för min smak.

Fick hem ett paket från Inezza idag med diverse godbitar, allt var presenter till en vän så jag vill inte räkna upp var det var för något då det finns stor risk att denna sötnos läser detta. Däremot så måste jag säga att man blir verkligen så glad för det lilla extra som webshoppar lägger ner med mödosam förpackning i fina påsar och några uppskattade freebees.

Man kan i alla fall verkligen dra en slutsatts utifrån det här inlägget, om det är något som påverkar och inspirerar en till att köpa och testa nya produkter så är det andra bloggar, hahaha. Keep me getting inspired darlings!



Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: