Ompysslad

Datum: 2008-08-20 Tid: 20:59:43

När J kom hem idag från sitt rep inför bröllopet i helgen så satte vi igång med lite hemma spa. Vi började med en hemma gjord skrubb gjord på sesamolja och råsocker. Brukade förut använda brunfarin men det river lite väl mycket i min ömtåliga hud så råsockret passar mig mycket bättre, då får man istället jobba lite på skrubbeffekten.

Efter det blev det en omgång med Queen Helene Mint Julep Masque som jag köpte på Head2Toe efter att Rocketqueen hyllat den. Den är sedan dag ett en storfavorit även hemma hos oss och för att avsluta det hela la vi en ansiktsmask av honung, den också efter Rocketqueens rekommendation.

Det är alltid en sån tillfredställande känsla efter att man pysslat om sig lite. Tidigare idag invigde jag även min Margarita Bloom Wickedly Good Hot Cocoa Shea Scrub och det var en ljuvlig upplevelse, ser fram emot nästa gång den åker fram. Tror dock att jag även ska slå till på en Frothy Hot Cocoa Bath Syrup för jag tycker nog att den underbara doften inte varade tillräckligt länge efter att jag steg ur duschen...







Bilder: Google




,

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Det är ju bara för härligt att få kleta, skrubba & lyxa till ansiktet ;)

Skrivet: 2008-08-21 kl. 08:26:52
URL: http://inthemake.blogg.se/
Therese

InTheMake: Blev inspirerad av din spa kväll :) Sist jag kletade och skrubbade var när min tjejkompis var över en kväll!

Skrivet: 2008-08-21 kl. 14:30:19
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: