Nails, nails, nails...

Datum: 2008-08-12 Tid: 12:53:58

Igår beställde jag hem Wagon Trail från China Glaze kollektion Rodeo Diva. Black Diamond och ett Ruby Pumps fick följa med hem de med, jag älskar Lubu Heels så jag har höga förväntningar på dess partner!

Köpte även Fast Freeze Quick Dry med förhoppningar om att få mina naglar flawless. Jag lyckas åtminstonde alltid få ett hack någonstans innan de torkat helt, men förhoppningsvis no more.





Foton: Head2Toe

Kommentera! | 2 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
rocketqueen

Åh, Rodeo Diva är den bästa kollektionen någonsin! Jag använder Fast Forward överlack och det torkar på en minut, helt underbart. Glossigt är det också!

Skrivet: 2008-08-13 kl. 08:47:54
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Therese

RQ: Jag ser verkligen fram emot Wagon Trail!



Åh, ska prova det när mitt topcoat från Opi tagot slut! :) Tack för tipset!

Skrivet: 2008-08-15 kl. 10:17:27
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: