Intervju

Datum: 2008-08-18 Tid: 19:29:11

Idag ringde min kära arbetskollega för att säga att jag fått ett mail från ansvarig gällande den tjänsten jag sökte för ett tag sedan. Det är ingen stor chans att jag får den men jag är otroligt intresserad, så intresserad att jag trots vetskapen om detta sökte tjänsten, plus att det är aldrig fel och visa framfötterna!

Jag tror att det är policy på vårt företag att alla som söker internt får gå på intervju så det behöver inte betyda något överhuvudtaget att jag är kallad till en. Men hur som helst så hoppas jag att vi kan få ihop en dag för intervju så snart som möjligt. Intervjun kommer vara på engelska och det är alltid lite nervöst, tror jag får ta lite hjälp på traven med en outfit och smink som får mig att känna mig på topp!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: