Otur bland den senaste skörden beställda varor...

Datum: 2008-08-20 Tid: 07:25:45

Jag har haft lite otur med mina internetköp på senaste. Först så var eyeliner borsten jag beställde från Pure Luxe bruten när den kom fram och mina eyeliners från MAD föll mig inte riktigt i smaken (men det fixade givetvis underbara bytesplatsen på Pret-ty i ett nafs, I love that place).

Jag mailade i alla fall Pure Luxe och fick svar om att en ny borste skulle skickas, och den kom snabbt med posten. Väldigt bra service överlag hos dem tycker jag, det märks att de månar om sina kunder och det är alltid extra kul och handla på sådana siter.

Nu senast var lipglosset jag beställde från Satine sönder när jag öppnade det härligt rosa paketet, som man inte kan bli annat än glad över att få, och det hade smetats ut överallt och det var däremot mindre kul givetvis. Som tur var hade min härliga Margarita Bloom Scrubb skonats och TINted skuggorna var förpackade i pappersaskar. Mireness Secret Weapon Mascaran som de skickat med som prov var även den i försluten förpackning och jag måste säga att mitt hjärta slog ett extra slag när jag såg vad de packat ner för varuprov i paketet då jag länge har varrit nyfiken på denna mascara. 

Jag mailade Satine och fick snabbt svar ett svar om att de beklagar det inträffade och att de skickar ett nytt så fort som möjligt. Tjejerna på Satine är så otroligt serviceminded och jag är så nöjd med all den kontakt jag haft med dem både innan och efter jag mottog paketet. Det är min första beställning från Satine (vad jag kan minnas iaf) och jag kommer garanterat att handla från dem fler gånger, toppen shop!




Bild lånad här

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Nej men vilken otrolig osis du haft, men skönt att allt löst sig till slut ;)

Skrivet: 2008-08-20 kl. 07:54:38
URL: http://inthemake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: