C ♥ A

Datum: 2008-08-08 Tid: 15:01:18

Imorgon ska vi hela familjen på bröllop, hoppas att vädret blir bra även om både ceremonin och middagen är inomhus. Ska bli så kul och se när min vän står vacker brud!

Hon, jag och en annan tjej träffades när vi var mammalediga och dessa störtsköna kvinnor och deras charmiga döttrar förgyllde stora delar av min och V´s vardag och gör det fortfarande vid en och annan trevlig middag! Tycker om er massor tjejer!

Linda, den ene av oss, är förutom en bra vän en jäkel på att baka. Hon bakade min och J´s fantastiska bröllopstårta (så fantastisk att det krävs ett och annat inlägg om den då o då) och hon ska även baka C´s imorgon, ser verkligen fram emot att få se vad hon kokat ihop för något ljuvligt den här gången!



Foto: http://holysweet.blogspot.com

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: