Utmaning 500 kr från HqHair

Datum: 2008-04-20 Tid: 20:15:56

El Mika utmanar: Vad skulle du köpa på HQhair.com om du fick en femhunka (räkna bort frakt på typ sextio spänn) tryckt i näven?

Jag skulle köpt detta:

Kerastase Resistance Ciment Anti-Usure för 13,60 pund
Detta balsamet har jag varit sugen på ett tag då det skulle passa utmärkt till min anti-cement.

Nars Liquid Eyeliner i färgen Mame, 20,50 pund
Jag använder svart flytande eyeliner nästan varje gång jag sminkar mig, hade varit nice med en grå att kunna välja mellan.

I´m famous rertro sunglasses, 6,95 pund
Nu är solen här och man kan aldrig ha för många solglasögon då jag altid glömmer dem eller sätter mig på dem!

Then the money is gone!

image211

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
lotta

Coola brillor!

Ha det fint!

Skrivet: 2008-05-05 kl. 19:45:19
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: