Tjuvlyssnat

Datum: 2007-10-17 Tid: 11:11:19

Kolla in dessa godbitar och läs fler på Tjuvlyssnat.se

image25

Ica

En tjej (ca 25 år)  har sitt barn, iklädd en rosa mössa, 
i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
Tjejen: Tack, men det är en pojke.
Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
Tjejen (svarar trött): För att han är bög.


Mataffär, Täby Centrum
Barnet: Men jag viiill ha godis mamma! Viiill!!
Mamman: Om inte du är tyst nu så dör Björne!
Barnet blir mycket tyst.


Gröna tunnelbane-linjen, mellan Kristineberg och Alvik
En välklädd man ( ca 35 år) och dito kvinna sitter och kelar och
småpussas. Mannen tar fram sin mobil, slår ett nummer och ser allvarlig
ut. Kvinnan fortsätter att stryka honom över kinden och rufsa i hans hår.
Mannen: Hej älskling! (Lyssnar) Men konferensen är slut i morgon, så jag
hinner hämta ungarna på fritids då. (Lyssnar) Ja, men du vet att jag inte
kan komma ifrån idag. Jag hinner inte åka hem från Vaxholm, så du måste
hämta idag och lämna imorgon. (Lyssnar) Jodå, konferensen slutar strax
efter lunch, så jag hämtar dem och är hemma före dig. Har du vattnat
gräsmattan? (Lyssnar) Saknar dig också, älskling!
Ur tunnelbanehögtalarna hörs högt och tydligt "Nästa. Alvik. Slutstation."
Mannen stänger av mobilen och tittar panikslaget på kvinnan bredvid sig.
Mannen: Shit!!! Hon hörde det där!!! Och hon vet att du bor i Alvik!!!
Faaan också!!!
HAHAHAHA.. BUSTED!


City
Son (ca 5 år): Pappa jag VILL ha glass!
Pappa: Nej, vi ska hem och äta nu.
Son: Men pappa, jag VILL, VILL!!!
Pappa: Men jag har sagt nej.
Son: Om jag inte får glass NU, så berättar jag för mamma att du brukar
kissa i handfatet.
Det blir tyst i hela vagnen.


Mcdonalds, Hötorget, Sthlm
Pojke (ca 5 år), sitter i sällskap med tjej (ca 20 år).
Pojken: Har du någon snopp?
Tjejen: Nee. Tjejer har ju ingen snopp vet du väl?!
Pojken: Jo, men min mamma har en jättestor snopp i garderoben!

image24

Kommentera! | 0 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: