Lotuslycktor

Datum: 2007-10-16 Tid: 19:13:11

Jag älskar dessa lotuslyktor, har en både i sovrummet och en i vardagsrummet.
Bröllopets färgtema är brunt/svart/guld och svarta lotuslycktor ska ingå i bordsdekorationen tillsammans med bruna blockljus i olika höjd. Blockljusen ska stå 3 & 3 med vita kallor som sticker ut mellan dem. Sen ska chokladdragéerna som jag länkade till tidigare vara utspridda som en rand i mitten av bordet, som ätbar dekoration! Sen så har vi ju de dekorativa kuverten med snygga servetter och matchande servettringar och favouraskar. Brudbuketten ska endast bestå av kallor.
Drömmer mig bort med denna utförliga beskrivning.
image16

Kommentera! | 0 st
Kategori: Bröllop, planering & inspiration


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: