Julen Nalkas

Datum: 2007-10-22 Tid: 11:51:52

Jag älskar att skriva listor. Lisor på allt, det är som att man rensar hjärnan när man får ner det svart på vitt och det är oerhört tillfredsställande att få bocka av någonting på en lista när det är gjort eller inhandlat, I love the feeling.

Julen nalkas och då får man skriva önskelista! Det var det bästa jag visste när jag var liten, det var till och med bättre än att få själva klapparna. Gjorde ju nyligen en lista men det var en allmän drömlista på vad jag vill ha, inte att förväxlas med julklapps önskelistan, så här kommer den.


1. Laura Mercier parfym Creme Brulée 500 kr på NK
2. Talika - Eyebrow Lipocils 199 kr på e-beautyshop.com
3. Talika Lipocils Eyelash Conditioning Gel 199 kr på Eleven.se
4. Svart kappa/omlottröja sydd av min vän Camilla Wellton

5. Organic To Gos kit 299 kr på inezza.com

image39

Kommentera! | 0 st
Kategori: Önskelistor


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: