Everyday Minerals

Datum: 2007-10-16 Tid: 21:33:09

Everyday Minerals har flera generösa erbjudanden och prover.
Deras Free Sample -MakeUp Kit kostar som det låter ingenting, förutom frakt givetvis, och du får:
  • 3 Foundations
  • 1 Blushes & Face Colors
  • 1 Concealer

  • Beställde deras concealer Sunlight och den rekommenderar jag varmt, den är perfekt att ha under ögonen för att ta bort mörka ringar och "puffighet". Applicera den innan du tar på din foundation, och inte efteråt.


    Jag passade även på att köpa deras generösa erbjudande med borstar/verktyg.
    Man får välja 5 st valfri ur deras sortiment för 28 dollar (just nu är det 176,50:-)

    Knock yourself out!


    image18

    Kommentera! | 1 st
    Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


    Kommentarer
    Linda

    ååh, ja visst är det bra! beställde gratisprover därifrån i våras... dessvärre blev det inte många färger som passade.. valde den ljusaste concealern och den har jag ju inte alls kunnat använda trots min lilavita hud ;-)

    Skrivet: 2007-10-16 kl. 21:54:24
    URL: http://holysweet.blogspot.com

    Namn:
    Kom ihåg mig!

    E-postadress: (endast för mig)


    Länk:


    Kommentar: