Favour Box

Datum: 2007-12-13 Tid: 11:11:19

Om man inte vill ha bröllops detaljer i vitt, ivory eller ljusrosa är det helt omöjligt och hitta något på svenska bröllops sidor. Många amerikanska sidor har hur mycket som helt och ernbjuda oavsett vilken smak man har. Men tyvärr skickar de ofta inte till Sverige eller så måste man beställa över en viss summa som oftast är ganska hög.

Efter mycket letande kollade jag tillslut på e-bay och hittade på så vis till TheFavourStore.com. Där kan man köpa snygga enfärgade favorboxes och jag hittade chokladbruna som jag letat efter som en galning!
Till ett mycket bra pris till råga på allt och ett annat plus är att det är en engelsk webshop så man behöver inte oroa sig för tull!

Dessa askar ska fyllas med guldiga dragéehjärtan. Sen ska de kläs i svarta sidenband och slutligen prydas med klisteretiketter med datum och våra namn på.
                                                                                                                                                       

      
image88

Kommentera! | 0 st
Kategori: Bröllop, planering & inspiration


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: