2010

Datum: 2011-01-01 Tid: 13:19:50

Denna lista är numera tradition och iår blir fjärde året. De förgående hittar ni här: 2009, 2008 och 2007.

ÅRETS PROJEKT
Att börja träna ordentligt och äta riktigt hälsosamt!

ÅRETS PERSON
Min familj!

ÅRETS LYCKA
Att vakna upp

ÅRETS JOBBIGASTE
Alla jobbiga bråk

ÅRETS RESA
Den inre resan som tagit plats denna höst

ÅRETS TV-STUND
Vampire Diaries, Solsidan, True Blood

ÅRETS FEST
Viggos 3-års kalas, Milos namngivning och nyårsafton som spenderades tillsammans med söta Linda och Camilla och deras fina familjer!

ÅRETS FILM
Shutter Island

ÅRETS MUSIK
John Mayer, Mark Knopfler & Emmy Lou Harris, Oscar Linnros, Daniel Adams Ray

ÅRETS BOK
Good Enough av Elisabeth Gummesson

ÅRETS PRYL
Vår fina Nordal byrå/bokhylla

ÅRETS PLAGG
Jensskjorta och jeans från Gina Tricot, min uniform denna vinter!

ÅRETS HÅRPRYL
Jag har fått långt hår!

ÅRETS SKÖNHETSPRYL
Loreal Professonnel Expert Absolute Repair Serum Silikondroppar

ÅRETS DOFT
Bajsblöjor

ÅRETS BLOGGAR
De senaste månaderna har jag slutat följa bloggar faktiskt

ÅRETS FÖRÄNDRING
Det stora som hänt denna vinter - det kan till och med kvalificeras som livets förändring

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: