2009

Datum: 2010-01-01 Tid: 21:36:46

Denna lista är numera tradition då det är tredje året i rad som den hänger med, förra årets lista kan ni hitta här. och året innan dess här.

ÅRETS PROJEKT
Flytten med den enorma magen, maken fick mer eller mindre sköta den själv, tusen tack älskling!

ÅRETS PERSON
Vårt nya tillskott i familjen, vår underbara son M!

ÅRETS LYCKA
Att bli föräldrar ännu en gång, inget kan konkurera med den känslan så är det bara

ÅRETS JOBBIGASTE
Den tunga graviditeten och allt som hör där till

ÅRETS RESA
Äntligen besöka Gbg igen efter lååååångt uppehåll

ÅRETS TV-STUND
True Blood

ÅRETS FEST
Inte varit ett särskilt festsamt år men julafton var en riktig goding med nära och kära

ÅRETS FILM
Gran Torino, The Wrestler och Gone Baby Gone, inga feelgood filmer direkt men seriously good shiet

ÅRETS MUSIK
Vi har avrundat året med Barry White och jag har insett att man bör lyssna på honom ofta, man kan inte vara annat än glad när man hör hans sköna röst och kroppen dansar nästan av sig självt

ÅRETS BOK
Inte avverat några böcker detta året tyvärr, den bistra sanningen

ÅRETS PRYL
Mina Walking skor

ÅRETS PLAGG
Min Lee-skjortklänning, mörk med subtilt rutigt mönster och olika knappar, älskar den!

ÅRETS HÅRPRYL
Måste vara det imponerande faktum att jag inte varit hos frisören på HELA året! Desperat behov av att klippas nu, men det behövs väl knappast sägas

ÅRETS SKÖNHETSPRYL
Exuviance hudvårdsserie

ÅRETS DOFT
Mjuk bebishud och mjölkspyor

ÅRETS BLOGGAR
Dessa

ÅRETS FÖRÄNDRING
Flytt och tillökning i en härlig kombination, I love life!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: