2008

Datum: 2009-01-03 Tid: 14:25:15

Förra året snodde jag denna lista och givetvis blir det en repris iår!



Summering Av 2008



ÅRETS PROJEKT
Letandet efter ny bostad som ännu inte bärt frukt.

ÅRETS PERSON
J, min underbara make!


ÅRETS LYCKA
24 maj då vi blev fru och make! Plus de nya vänskaper som kommit in i mitt liv, ni vet vilka ni är! :)


ÅRETS JOBBIGASTE

All drama på min förra avdelning

ÅRETS RESA
Vår bröllopsresa till Balchik i Bulgarien.


ÅRETS TV-STUND
Dexter


ÅRETS FEST
Helt klart vårt bröllop!

ÅRETS FILM
Into The Wild


ÅRETS MUSIK
Katy Perry och Trivium


ÅRETS BOK
Inte läst så många böcker detta året tyvärr

ÅRETS PRYL
Min i-Pod


ÅRETS PLAGG
Min pencil skirt

ÅRETS HÅRPRYL
När jag färgade mitt hår i de tre färger jag har nu, blond, brun och svart.

ÅRETS SKÖNHETSPRYL
Min hårborstblås eller vad det kallas, kombinerat med Kerastase Ciment Thermique

ÅRETS DOFT
Samma som förra året, Fresh Scent By Terri i doften Dream

ÅRETS BLOGGAR
Återkommer om denna, har alla länkar hemma.


ÅRETS FÖRÄNDRING
Blivit befodrad och fått ny tjänst två gånger!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Linda

Kul med listor, hoppas du haft en härlig jul och nyår! God fortsättning!

Skrivet: 2009-01-03 kl. 22:36:06
URL: http://bettieli.blogg.se/
Heidi

Verkar som listor är the shit när ett nytt år börjar. Din var klart bäst bejbi.

Ska bli så kul att få se dig igen imorron. Me gonna hug u long time =)

Big love

Skrivet: 2009-01-04 kl. 10:49:55
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: