Carrot

Datum: 2008-09-17 Tid: 10:51:46

Som morot för att vi ska erbjuda nya kunder ett kundnr på jobbet så har de gjort ett system där man samlar poäng på nya kunder. Hur berättar jag inte, då jag för att förklara det måste berätta vart eller åtminstonde med vad jag jobbar med och det vill jag inte :)

Av diverse anledingar så hade detta system fallt i glömska för mig men så kollade jag upp hur många poäng jag samlat in för några veckor sedan och det var tur det eftersom jag kunde kamma hem rätt många grejer med tanke på hur många poäng jag samlat!

Sagt och gjort efter noga utvalda grejer ur det enorma sortiment vi kan välja mellan har jag fått hem en iPod Nano och en Philips DVD samt ett cykellås med kodlås och lampa så man kan se i mörker vid behov.



Jag är verkligen ingen tekninnisse och köper alltid den billigaste telefonen och den minst avancerade mp3-spelaren, när det kommer till flatscreen så kommer nog vårt hushåll vara det sista att införskaffa en då jag helt enkelt inte kan förstå varför vi ska slänga vår gamla innan den är sönder och som tur är för familjelyckan delar min make samma åsikt.
Nu sjunger vår tv i och för sig på sista versen så någon gång kommer nog vårt hem stå värd för en tunnis med men bara för sakens skull kan jag inte riktigt förstå mig på.

När det gäller att komsumera så är jag absolut den största drivkraften i vårt hem men när det gäller elektronik så får de sluta fungera innan det införskaffas nytt. Alla brinner vi för olika områden när det gäller konsumtion och att fylla det där tomrummet med lite lycka om än ack för stunden och jag måste säga att jag och min plånbok är glada över att det inte gäller elektronik för vår del :)

Kommentera! | 0 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: