Hej då, good bye, auf wiedersehen!

Datum: 2012-12-09 Tid: 09:01:01

Den här bloggen lades ner utan någon tanke på att den lades ner för ett bra tag sedan nu utan tårar eller goodbyes.
 
Hejdå kan man säga på många olika sätt och språk men det som brukar vara gemensamt är att det är med visst vemod.
 
Det hejdå jag säger nu är däremot helt utan vemod då jag är väldigt tacksam för den tid bloggen fanns i mitt liv men det har inte på länge funnits någon plats för den längre.
 
Nu njuter jag av andra projekt och äventyr i livet och jag vill tacka för allt positiv som bloggen gett mig och önska alla en fantastisk dag!
 
Puss på er lovers!

Kommentera! | 1 st
Kategori: Tävling


Kommentarer
Bruno

Vilken vacker hemsida du har!. Jag har precis börjat med en egen, besök gärna in den:)//Bruno

Skrivet: 2013-10-12 kl. 14:15:03
URL: http://dows.devote.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: