Lovers

Datum: 2011-01-31 Tid: 07:38:34

Jag vet inte hur jag ska börja för det känns som att inga ord gör rättvisa för det jag vill beskriva. Jag vill ödmjukt tacka alla mina fina vänner som jag släpper in i mitt innersta och tacka för att ni är just den ni är och för alla fina stunder jag delar med er. Så många grundläggande insikter som sköljt över mig de senaste månaderna och utan att kunna dela detta med er hade jag gått sönder ännu mer än jag redan gör. Omvärdera, ta itu, bygg ihop igen. Att dela mitt innersta med er gör mig hel. Att dela saker som känns näst intill heligt är skrämmande men samtidigt väldigt kraftfullt att öppna upp sitt hjärta. Tack, ni vet vilka ni är!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Love


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: