Måndag hela veckan

Datum: 2011-02-21 Tid: 20:45:09

Varit över i Danmark på möten med jobbet hela dagen och min stund i soffan med Viggo läsande Dinousarie boken han har var värt guld, så tacksam att jag hann hem innan han hann lägga sig. Milo missade jag men ska pussa extra mycket på honom imorgon.
Imorgon fyller en filur år som heter Sandra och det ska firas med paket givetvis. Presenter är det bästa jag vet och gissa vad hon får som gömmer sig i detta paket? Det bästa med att ge presenter är när man känner att man hittat något som den andra kommer tycka om förstås men framför allt när det har någon personlig historia eller anknytning bakom tycker jag.
-
Foto: Privat

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: