Bio Food´s Lakrits

Datum: 2011-02-14 Tid: 21:10:51

Hett tips: Idag sprang jag på en fullpott när det gäller godis nämligen Bio Foods Lakrits Havrekli som inte innehåller något socker och som smakar precis som lakrits utan några undantag, mums, mums och dubbel mums!

Äta hälsosamt är verkligen vikigt för mig av många anledningar. Det började framför allt på grund av vikten då jag ville gå ner mina kilon efter min senaste graviditet, now they are gone och nu handlar det framför allt om att ifall jag äter för mycket socker mår jag verkligen inte bra - kroppen är mitt tempel och det vill jag ta hand om - så jag är very happy att jag hittade denna idag! Haffade påsen för 45 kr men såg på internet att man kunde köpa den någonstans för ca 30 kr.

Innehåll: Lakritsextrakt, havrekli, salt, vetemjöl, melass, anisolja


Foto: Google


Foto: Privat

Kommentera! | 0 st
Kategori: Mat och Dryck


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: