Stockholm i mitt hjärta

Datum: 2010-09-19 Tid: 11:58:32

Göteborg, ja jag kallar det inte bästkusten för ingenting men det är i vår kungliga hufvudstad som jag valt att plantera mina rötter. Emma gör mig alltid glad när jag tittar in hos henne och idag blev jag extra glad då hon gjort en Stockholmguide med loppisar, caféer och resauranger samt uteställen.

Den ska betas av och jag såg att många guldkorn redan finns på min egen favolista among with hak jag länge varit sugen på att besöka så nu känner jag att jag fick lite härlig inspiration och eld i baken.

Jag älskar hösten det är lugnet efter stormen och inget slår den krispiga luften, det är som om lungorna kan fyllas på med syre igen för första gången på länge länge. Mmmm jag ser fram emot en mysig höst med restaurangbesök tillsammans med min love eller med mina vänner som ger en känsla av lite guldkant på tillvaron. Ni vet man har gjort iordning sig lite extra fin, känner sig extra fin och avnjuter en förhoppningsvis härlig middag, dricker gott och babblar på om allt som känns viktigt just då.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: