Sweetness

Datum: 2010-03-19 Tid: 16:20:30

Idag har vi haft playdate med en superskön mamma och hennes barn som är i samma ålder som V och M. Vi träffades på busshållplatsen utanför vårt dagis för några månader sen då hon också har sin ena där i en annan grupp och idag hade vi vår första playdate och det var verkligen supertrevligt!

När vi kom hem från promenaden efter att ha följt dem till bussen och V vaknat till i soffan sa han plötsligt "Min flicka är inte här!"  "Menar du A?" frågade jag "Mmm, jag saknar henne!" fick jag till svar.

Så sött så det räcker och blir över. Har varit en dag med fullfart med några närstrider då båda två är två små rivjärn men tydligen inga sura miner för det, tvärtom.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Jeppeselina

Uno straise Qatro single sais, thanx

Skrivet: 2011-02-17 kl. 16:58:46
URL: http://jeppeselina.blogetty.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: