Lägesrapport:

Datum: 2010-03-10 Tid: 16:41:59

Snorförkyld (mina vänner känner inte igen mig i telefon)

Pipet i örat blev mycket bättre ett tag men eskalerade igår till att bli värre igen efter att min lilla guldklimp skrek i högans sky (hoppas att förkylningen gör det värre med svullna öron och svalg och att det försvinner igen, I don´t wanna go insane!)

Min stora guldklimp håller på att inskolas på stora avdelningen på dagis och ha är en riktig liten fighter (klart det är tufft och lämna sin älskade första fröken). Härligt och se hur deras längtan och lust för lek övervinner rädslan

Ikväll är det bio med bästa svägerskan i världen Linda och vi ska se en av mina favoritskapare nämligen Tim Burton och hans Alice in Wonderland, längtar!

Jag intygar att MAX´s har Sveriges bästa hamburgare, åt deras GI-mål där idag fast med chicken, valde bönsallad till, mmmm, mmm, MMMMMM.

Ikväll blir det lax, torsk, räkor och selleri soppa som mannen slänger ihop innan bion, gott!

 

Hoppas allt är bra med er!

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: