For kings and queens

Datum: 2010-04-06 Tid: 16:56:48

När jag fyllde år fick jag showergel och bodylotion från For kings and queens tillsammans med skrubbvantar av Linda och min hud är babylen efter varje behandling vill jag lova. Mycket mycket gott doftar man av dem med och de är fria från parabener och mineral oljor, tummen upp helt enkelt! Doften jag fick heter Queen Elizabeth Sugar.

Jag skulle vilja fortsätta köra på denna serie men som med allt sånt blir det väl att man grabbar tag i första bästa duschcreme sen när man väl behöver en igen, trist men sant.

Tänkte ialla fall tipsa om denna serie då den är hudvänlig och doftar himmelskt gott och den gjorde mig mycket glad av att få i present och kanske någon annan också? Present tips helt enkelt.

Googlade på den och LGB har skrivit om den med, surfa in hos henne för bild på den snygga förpackningen.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: