Jag är tuff

Datum: 2009-10-23 Tid: 15:30:25

Ja det har jag fått höra hela dagen idag av diverse personer då jag satte mig på X2000 med min 2 månaders och min 2,5 åring och begav mig mot la familia i Göteborg igår själv. Resan gick över all förväntan med endast två tillfällen av tillfällig kaos.

I Sveriges framsida ska vi stanna tills slutet av nästa vecka och proppa dagarna fulla med släkt och nära och kära och jag kan bara säga: GÖÖÖTTTT!

Ikväll är det fredagsmys med färska räkor och vem vet kanske serveras de med en portion Idol? Hoppas ni alla får en skön helg för det ska vi ha med morfar och co! <3

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Heidi

Hoppas att ni har det underbart mysig hos din pappa. Ge killarna en stro kram från mig och ta en till dig själv oxå (V får ge dig den antar jag) Massa love till dig sätaste =)

Skrivet: 2009-10-23 kl. 18:32:45
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: