I K E A inspiration

Datum: 2009-05-10 Tid: 08:20:27

VI kanske ska flytta bytesansökan är inlämnad och nu återstår och se vad framtiden har att erbjuda. Igår följde jag med min söta vän Sandra till Ikea och då började inspirationen flöda på vad man eventuellt kunde köpa för att pimpa nya lägenheten med.

Funderar på att ta bort det röd och oranga inslagen vi har i vardagsrummet och istället köra på cremevita/vita detaljer till vår grå soffa. Cremefärgad ryamatta och två vita lampor i olika skepnader finns redan.

Detta är min inspirationslista på vad som kan tänkas införskaffas till vardagsrummet:
  • Panel: Solveig
  • Panel: Anno Amorf
  • Kudde: Ofelia Våg
  • Kuddfodral: Sanela vit (har oranga nu)
  • Lampa: Knubbig (2 st. vita)
ANNO AMORF PanelgardinKNUBBIG Bordslampa
OFELIA VÅG KuddeSANELA Kuddfodral

Foton: Ikea

Kommentera! | 0 st
Kategori: Inredning, prylar & ting


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: