E-G-E-N TID

Datum: 2009-12-14 Tid: 18:43:40

Ett enormt behov att egentid tog över mig för någon halvtimme sedan vilket nog delvis kan bero på att min make åker på en kort turné i viva la France imorgon tills på söndag och jag blir kvar hemma med ungarna själv, det och det faktum att jag inte haft så mycket egentid sedan den minsta kom. Vid sådana här tillfällen blir man extra påminnd om att ens släkt inte finns i närheten då de inte kan komma över smidigt och hjälpa till lite extra, det är trist att man inte kan dela vardagen tillsammans men på jul kommer mamma över apråpå släkt, det ska bli underbart.

Framåt våren vill jag åka iväg på en spa helg med girlsen, redan kollat med Sandy och hon var på, vad säger du Heidi? En riktig tjejhelg det ser jag verkligen fram emot.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: