Make up borstar

Datum: 2009-04-06 Tid: 13:00:23

Något som skulle underlätta en massa spill i sminkväskan när man åker bort är ett travel kit  med borstar så jag klickade precis hem ett till ett hutlöst billigt pris på E.l.f Cosmetics. Alla deras produker kostar runt 20 lappen (förutom set) och jag har hört både ros och ris om deras olika produkter så det verkar vara mycket ojämnt kvalité på deras produkter men otroligt prisvärt för de guldkorn som de har.

Jag behöver ett mycket enkelt travel kit med en kabuki/puderborste, en eller två ögonskuggs borstar, en rougeborste och en foundationborste, så det jag behåller i setet blir puderborsten, de två ögonskuggs borstarna och dumpar skumapplicatorn och ögonbrynskammen och lägger dit en rouge och foundationborste istället. Ska bli mycket intressant och kolla kvaliten på dessa! Återkommer givetvis senare med recention.

e.l.f. Professional Travel Kit
Detta set kostar ynka 64 kr.

Foundation BrushBlushing, Bronzing and Blending Brush
Dessa kosta 19 kr styck.



Foton: E.l.f Cosmetics

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: