Finally freitag

Datum: 2009-04-24 Tid: 18:24:33

Jag är så trött så att jag mår illa, min hunky husband jobbar kväll och dessutom är vi lite griniga på varandra just nu, men det löser sig alltid som vanligt men även om man har den vetskapen så är det givetvis jobbigt för stunden.

Veckorna brukar swisha förbi med ordentlig fart men redan i onsdags tittade jag på kalendern denna vecka och längtade efter helg därför är det otroligt skönt nu när den anlänt och det blir inte sämre av att det även är löning och utlovad sol hela helgen.

Imorgon ska J fixa och stå i en bandtävling som en festival i Frankrike som hans band spelat på ska hålla här i Stockholm, priset för bandet som vinner är att få spela på festivalen nu i sommar.

Själv ska jag och V åka till min fina kompis Heidi och och spendera hela dagen hos henne, ska på någon mässa där de första besökarna får en goodie bag från Make Up Store och efter det sa vi laga mat och mysa hemma hos henne och Mattias.



Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: