Dyrgriparna!

Datum: 2008-10-14 Tid: 17:30:04



Som den fanatiska listälskaren jag är så känner jag ett stort behov av att lista något och denna gång får det bli favoritprylar i badrumsskåpet. Tänkte att man bara får välja en, förutom under kategorin makeup där det är några underkategorier. Så, vilka är dina favoriter?



Helt klart Kerastase Anti Ciment, en värmeskyddande leave-in lotion som luktar himmelskt av citrus och som gör under för håret. Jag använder den även när jag inte fönar eller plattar håret. Rekommenderar otroligt varmt! Hos Baresso hittar man den för endast 209 kr!



Det blir svårt för mig att välja någon solklar hudvårdsfavorit då jag som sagt precis provar lite andra typer av hudvårdsprodukter men det lilla som jag fått ta del av Juicy Beauty´s Blemish Clearing Serum är jag mycket imponerad av och hoppas att det kommer hålla i sig.




Hud: Min foundation från EM i färgen cool/medium i kombination med EM´s concealer Sunlight (att ha under ögon innan foundationen) är en klar vinnare hos mig som snabbt och enkelt ger en snygg, jämn och fräsh finish.

Ögon: I said it before and will say it again: Blinc eyeliner! Mina ögon rinner lätt men med denna underbara liner så behövs det inte bättras på något på makeupen på hela dagen, den e grym!

Läppar: Jag passar på denna kategori då jag inte är någon läppgunkfantast men fuskar in underbara rouget MAC Gentle här istället! Pigg och fräsh look på 3 sekunder med detta underbara rouge.



Min absoluta favorit just nu är helt klart Hot Fudge Sunday från Library Of Fragrances! Yummy!




För ett tag sedan provade jag Fast Freeze Quick Dry från China GLaze och den är riktigt bra men jag måste nog säga att deras Fast Forward är snäppet ännu bättre.






Det var mina favoriter just nu, nu vill jag givetvis ta del av dina!








Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: