Utmaning på framfart...

Datum: 2008-11-10 Tid: 20:36:06

Denna utmaning har gått som en löpeld i blogglandet under de senaste dagarna och Inthemake utmanar alla som ännu inte blivit utmanade så det innefattar mig!

Tycker det är kul med listor och frågor så detta ringer givetvis my bell och jag känner mig manad som ännu inte blivit utmanad!

Så här går det som bekant för de flesta till:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg



1. Jag åkte konståkning när jag var riktigt liten

2. Jag är halvfinsk

3. Jag är utbildad Friskvårdsterapeut och Thaimassör

4. Jag bodde i Oslo i några år för en tid sen

5. Jag äter inte rött kött

6. Jag har varit piercad på på 14 ställen men har bara kvar 2 st, o de är ett i vadera öronsnibb

7. Jag har inget körkort men siktar in mig på att ta ett nästa år

Det blir ytterst svårt för mig att utmana sju stycken, men jag kan komma på en som jag inte sett blivit utmanade och är nyfiken på, och det är: MizzPink



Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
inthemake

WOW 14 ställen...en annan ligger i lä, om man räknar med öronen 9...med 6 kvar...

Skrivet: 2008-11-12 kl. 07:58:42
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: