Stallmästaregården here we come!

Datum: 2008-11-09 Tid: 10:34:18

Näste helg ska jag och min hunky husband på grande date. Vi har inte varit på date på länge så vi slår på stort o har bokat in ett av deras We love spa-paket. Vi valde detta paket:

• En övernattning i standard dubbelrum
• Vår stora frukostbuffé
• Stallmästaregårdens VIP-paket med frukt, choklad, och 1 flaska mousserande vin, samt morgonrockar på rummet.
• 1 Spabehandling på Planet Fitness, 25 min. Välj på: klassisk massage, bodyscrub, ansiktsbehandling samt hydromasserade kurbad.
• Tillgång till pool och bubbelpool på Planet Fitness

Visst låter det ljuvligt!!

VI har haft en underbar helg :) Istället för att trötta bänka oss framför en film och glo och goffa i oss ett och annat så har vi suttit i soffan och pratat i timmar om allt och verkligen funnit varandra igen. Känts som vi varit för trötta för att logga in på varandra ett tag men nu är det ett minne blott. Vi har även infört vår gamla rutin som vi föll ur i somras och den innebär att vi går på date minst en gång i månaden, jag hittar på något med mina vänner minst en gång i månaden och han med sina minst en gång i månaden. Låter kanske sjukt ospontant men det är just det som livet i största del är när man har småbarn, så för att få saker och ting gjorda får man helt enkelt boka in dem!

Imorse var det J´s tur att ha sovmorgon och vi väckte honom sedan med en brak-farsdag-frukost och presenter och hemmamålat kort. Senare idag ska mina pojkar iväg till farmor så att jag får lite egen tid, det ska bli skönt!

Vad gör ni idag?



Foto: Stallmästaregården



Kommentera! | 2 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Heidi

Vill bara säga att du är toppen o tack för ditt sms i helgen. :) du är så söt som tänker på mig...love u darling. massa kärlek =)

Skrivet: 2008-11-09 kl. 21:27:24
URL: http://mizzpink.blogg.se/
inthemake

Ohh det låter helt galet härligt!!

Skrivet: 2008-11-10 kl. 08:17:52
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: