Beauty Bag numero 3

Datum: 2008-11-04 Tid: 19:28:44

Precis som Bjooti så är jag inte nöjd med innehållet, inte alls faktiskt förutom över min GloMineral Blush :( Känns verkligen som grisen i säcken. Första utskicket var jag inte nöjd med men tänkte att jag skulle ge det åtminstonde 2 försök till och se om Beauty Bag skulle växa till sig. Andra utskicket var jag överlag nöjd med öven om det inte klickade helt där heller, men tänkte att det var på god förbättringsväg. Detta utskicket var dödsstöten och domen faller, no more Beauty Bag för mig.

Känns jätte tråkigt då det verkligen är en rolig idé, om man bara hade fått lite mer kvalité för pengarna. Känns också tråkigt då jag rekommenderat Beauty Bag till vänner till mig efter förra utskicket, men men, thats life.

Kommentera! | 1 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer
inthemake

Ahh fy va trist, själv tillhör jag den lilla skara som aldrig anmält mig ;))

Skrivet: 2008-11-05 kl. 08:02:55
URL: http://inthemake.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: