I ♥ your blog!

Datum: 2008-08-24 Tid: 13:44:41

Karin på Vacker & Underbar (ja ni vet hon med de otroligt vackra ögonen) har nominerat mig till I ♥ your blog! Tusen tack Karin, vad glad jag blir det värmer verkligen! Puss på dig!

För en kort tid sedan länkade jag till några av mina favoriter i ett inlägg men det tåls verkligen och göra igen då det alltid är kul och vissa uppskattning! Idag nämner jag dock bara 5 bloggar, om vill ni läsa om fler kan ni titta in här.


1. Den nominerade får
lägga upp bilden på hans/hennes blogg
2. Länka till personen du fick den ifrån
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg

Så, vilka nominerar jag i min tur?




1. Rocketqueen - fantastisk skönhetsblogg med makalösa EOTD, mängder av intressanta recentioner och tänkvärd läsning om skönhetsideal och allt som hör där till.

2. Holy Sweet - fantastisk tjej som bakar fantastiska bakverk!

3. I Nöd & Lust - personlig blogg med skön humor och mängder av inspiration först handlade det om bröllop men du har det utvecklats till allt mellan himmel och jord!

4. Den Osminkade Sanningen - Katarina goes personal, and I like it a lot! Skön tjej!

5. Vacker & Underbar - personlig skönhetsblogg med fantastiska EOTD, läser den minst en gång om dagen.


Tack för att ni, och alla andra bloggar jag följer, förgyller min vardag!

Kommentera! | 2 st
Kategori: Underhållning


Kommentarer
Karin

Yay! Tack så mycket! kramar om

Skrivet: 2008-08-24 kl. 14:26:27
URL: http://www.vackerunderbar.se
rocketqueen

Wow, underbara du! Tack! :D

Skrivet: 2008-08-24 kl. 16:40:57
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: