Walk The Line

Datum: 2008-07-27 Tid: 09:52:47

Min favorit när det gäller eyeliners är Blincs då den sitter som berget tills du tar bort den. Men ibland måste man prova sina vingar, klickade precis hem ett par vattenfasta gel eyeliners från MAD. Är nyfiken på hur konsistensen kan påverka appliceringen, då jag tror att de kan vara lättare att forma jämnt.

Valde Marcasite som är en grå nyans och Magnetism som är svart med guldskimmer.


Från Pure Luxe klickade jag hem en Precision Eye Liner Brush som jag tror kommer bli ett utmärkt redskap till dessa liners. Rouget Nymph (som är identisk med Nars Orgasm) fick följa med hem med, min nuvarande dosa är snart slut.




Foton: MAD & Pure Luxe


Det får förhoppningsvis runda av min shopping denna månad. Nu har jag det jag behöver.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Skönhet, hälsa & kropp


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: