Inspiration

Datum: 2011-01-02 Tid: 20:03:59

Under jul och nyårshelgen släppte jag allt som hade med kosten att göra och gick all in när det gäller moffa i några veckor. Skönt faktiskt att släppa på kontrollen och de måsten jag satt upp för mig själv, även om jag inte släppte kostn helt, det skulle jag inte må bra av.

Nu ska det bli riktigt riktigt skönt att gå tillbaka till rutiner. Vi har ett par tunga månader bakom oss och så fort det är motigt tappar jag inspirationen när det gäller mathållningen så jag beställde ett par kokböcker idag för att ladda inför ett hälsosamt 2011!

Bakglädje med LCHF : baka utan socker och mjöl LCHF på mitt sätt : 100 recept med nästan inga kolhydrater GI för hela familjen : gott och nyttigt för alla åldrar
Foton: Bokus

Kommentera! | 0 st
Kategori: Mat och Dryck


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: