Så är det

Datum: 2010-09-04 Tid: 15:03:56

Jag kommer nog aldrig sluta få celebrity crushes så är det jag blir helt enkelt aldrig för gammal för det, det där fantasilandet av perfekt layout, talang och airbrushad yta slår an någonting.

Just nu är det Oscar Linnros tillsammans med halva svenska folket. Min vän Heidi har Oskar på repeat hela dagen och jag hakar på. Texterna, känslan, beatet, det är så jävla bra. Jag tycker att han genom hela sin karriär (Snook, Maskinen, solo debuten) har förmedlat en sorts självkännedom som är en blandning av ironi och ren jävla ärlighet, ja låt oss kalla det äkta.

Har du mot förmodan missat fenomenet Vilja bli? Vänta inte längre.


Foto: Google



Kommentera! | 0 st
Kategori: Musik


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: