Oro i lägret, niet, I choose else

Datum: 2010-09-19 Tid: 11:35:00

Jag hade hoppats på att denna speciella sorts confusion som rådit sen jag började jobba igen skulle come to and end i fredags men istället verkar det näst intill tvärtom (eller ja det beror på hur man ser det, eller ja vad fan vet jag.)

Lite oro i lägret inuti mig nu känner jag men jag har redan bestämt mig hur jag ska hantera den här situationen och jag tänker inte lyssna på deras klagosång bestående av cumbanja runt lägerelden där inne.

Facts: verkligheten ser ut som den gör oavsett vad jag tänker om den, att analysera och tolka gör inget annat än att förvirra en. Jag har gjort mitt bästa och gjort vad jag kunnat och vet hur jag kommer att agera i följetången oavsett hur den blir, nu ska jag brassa på med söndagsjazz och vila i den tanken, peace.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: