Hej helgen!

Datum: 2010-09-24 Tid: 17:48:17

Helgen är här och arbetsveckan som gått känns bra då jag fick åositivt besked på jobbet äntligen efter lång väntan men väntar med segerropen innan allt är helt klart.

Vägde mig tidigare i veckan och nu är det bara 1,5 kg kvar tills första målvikten! Kettlebells träningen i måndags gick bra och igår var jag på gymmet och fick ett nytt träningsprogram och det känns idag kan jag säga, hej träningsvärk!

Tupplerövningarna har jag inte kommit igång med igen denna vecka trots att det var planen men glädjer mig för det andra och omstartar på måndag med dem igen, det blir 3X300: morgon, lunch och ef/kväll.

Boysen är på kalas just nu och jag förbereder älsklingens och min mat ikväll, det blir getost quesadillas och choklad och hallon mousse, allt GI i vanlig ordning.

Ikväll är det Svensson position i soffan framför en bra rulle eller True Blood eller Dexter och gott att äta, I love Fridays!





Kommentera! | 1 st
Kategori: Allmänt Om Allt


Kommentarer
Lisa

Hej kompis!



Vad härligt med positivt besked- jag vill höra aaaallt! Och vad duktig du är och har varit.. bara 1,5 kg. Det är ju kanon. Bra jobbat!!



Ha en mysig helg så syns vi på måndag.



Kram

Skrivet: 2010-09-24 kl. 21:38:56
URL: http://palmenp.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: