Redemption song

Datum: 2010-05-15 Tid: 20:41:24

Jag har skickat iväg ett par mail till ett par personer som jag sedan länge velat be om ursäkt till. Vet inte hur deras gensvar blir eller om jag ens får ett gensvar men det är verkligen inte det som är det viktiga, det viktiga är att jag sagt vad jag velat säga och att jag fullständigt tagit ansvar över min del.

Let's be honest, det finns massor som man gjort som man är långt ifrån stolt över och det är absolut ingen ursäkt men det är ialla fall en förklaring att oftast har man mått väldigt dåligt de gånger det blivit fel. Man har slitit för att göra sitt bästa men det har inte alltid blivit rätt men min intention har aldrig varit att såra någon eller mig själv för den delen och som tur är lär man sig av sina misstag.

Klyshigt men det är true true true det känns som en tyngd som lyft från en på något sätt. God it feels great.

Kommentera! | 0 st
Kategori: Värt Att Tänka På


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: