Mysuniformen åkte av lika fort som den åkte på

Datum: 2010-05-07 Tid: 22:46:48

Idag hade jag gjort iordning instruktioner åt min man när han kom hem där jag radat upp ett paket som äntligen kommit som han beställt, mysbyxor och kapsylöppnare med instruktionerna: Paketleverans!  Mysuniform!  Helgen är här! Den kommer bli grym!

Han hann inte ha på sig de byxorna länge innan de var tvugna att åka av igen då han och min älskade son fick åka till Astrid Lindgrens. Viggmeister har nämligen pollen allergi, major MAJOR pollenallergi och när ögonvitor blir som gele, svullnar och buktar ut trots medicin då känns det inte roligt längre. Sex kortiosontabletter och annan kompott senare börjar det ge med sig. Personalen på Astrid Lindgrens är grym och min lille grabb likaså, han är en riktig fighter! Löjligt stor kärlek till dig älskade son!

Innan denna kvällsbravad har vi haft en riktigt skön dag då vi varit hemma hos några kompisar och studsat studsmatta, ätit god mat, lekt, busat och även hunnit med en rejäl sväng till en parklek.

Nu är allt under kontroll och helgen kan börja! Mysuniformen åker snart av igen för det är dags för natti natti och med ett par tidiga mornar i bagaget ska det blir riktigt skönt att sussa kudde. Håll tummarna för att morgondagen startas vid human tid visst har morgonstund guld i mund men helst inte före kl. sex, helst inte före sju (och gärna inte innan kl. åtta men det vore nog att push it.)

Kommentera! | 1 st
Kategori: Att vara förälder


Kommentarer
Vegardane

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

Skrivet: 2011-05-10 kl. 08:39:13
URL: http://vegardane.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: